18.8.2016

TAMBEAUTY.COM TILAUS

Hei! Lupailin Instagramissani tehä postausta mun tambeauty.com tilauksesta. Tein mun tilauksen vähän niikun lahjaksi itselleni koko kesän tehdystä työstä. Olin montamonta kuukautta jo tehnyt miljoonia ostoskoreja ja valikoinut ennakkoon koko palkan eestä, että mitä mä sitten tahtoisin kun vihdoin saan rahaa. Ja lopulta sain sen tilauksen aikaan, kun äitini mainitsi, että voin kuulemma jo tilata omalla kortilla. Siitä eteenpäin ehkä n. 2 tuntia niin jo oli tilaus tehty. Tilaus lähti 4.8. ja oli jo 8.8. kotona! Tambeauty myy siis Make up revolution ja Freedom-meikkejä. Molemmat käsittääkseni brittiläisiä (?) ja nyt on yhdistynyt yhden nettisivun alle. Makeup revolution ja Freedom on molemmat tämmösiä halpismeikkejä ja tekee kopioversioita ns. luksusmeikeistä. Oon myös lukenut näistä meikeistä paljon hyvää. Ja hei!  Kaikkien kuvien alla oleviin tuotteiden nimiin on upotettu linkki suoraan tuotteeseen.

tbpaletti1
Tän paletin on suunnitellut joku brittiläinen kauneusbloggaaja ja olin kuullut tästä paletista hirveesti hyvää ja tätä on hehkutettu paljon. Ulkonäkö paletilla on ihan tajuttoman kaunis ja se on myös laadukkaan oloinen heti kättelyssä. Paletilla on myös painoa, eikä ole mikään muovilelu niinkun tän hintaselta paletilta vähän oisin odottanut. Kannessa on iso peili joka on aina plussaa ja myöskin paletin mukana tullut sivellin ei ollut mikään muoviapplikaattori. Vaan oli kaksi puolta, jotka molemmat vaikutti ihan hyviltä. Paletin shimmeriset sävyt on todellakin pigmenttisiä. Mattasemmat värit ei niin pigmenttisiä, mutta ei susi huonojakaan. Mä oon käyttänyt tätä lähes päivittäis toisen paletin kanssa, joka tulee alempana. Suosittelen tätä paljon!

tambeauty16

Tää paketti tuli ihan älyttömän kivassa pakkauksessa, jossa oli vielä ohjeetkin jokaiselle siveltimelle erikseen, että mihin käytetään jne. Tää setti on myös tosi käytännöllinen, koska nää on niin perussiveltimiä eikä oo mitään erikoisia yksilöitä joille ei sit keksisikään käyttöä. Eli siis sopisi aloittelijallekin! Kaikki siveltimet vaikutti heti alkuun ja on myöskin erittäin laadukkaita. Nää on tosi pehmeitä ja niistä ei irtoile karvoja. Näistäkin melkein puolet on ollut mulla jokapäiväisessä käytössä. Ja oon näitä jo useemman kerran pessyt ja ei oo liimaukset lähteny tai karvoja irtoillut. Eli siis tätäkin suosittelisin kaikille ja varsinkin kun hinta on nyt noin pieni!


tbhuulipunat
Tässä tulee siis 5 Freedomin nudepunaa samassa paketissa. Tilasin, kun värivalikoima näytti hyvältä. Tuubista näytti, että kaikki on samansävyisiä, mutta kädelle swatsattuna erottui kyllä. Mun ruskettuneella käden iholla noita sävyjä on tosi hankala hahmottaa, mutta netistä löytyy kyllä muitakin swatseja. Kestävyydestä en osaa sanoa mitään, mutta pigmentti on vaikuttanut olevan ihan hyvä noin halvoista punista. Ja olen muutamaa jo käytellytkin.


tbpeit.kulm.

Tilasin ihan vaan kokeiluun ton kulmavärin ja se onkin osottautunu niin hyväks, että sekin on ihan päivittäisessä käytössä. Tummempi sävy on just oikee mulle ja sopii hyvin hiusten sävyyn. Pigmenttiä löytyy hyvin ja mulla on tän kanssa käytössä Kicksin oma kulmakarvasivellin. Ja ne kaks yhdessä on toiminut mulla oikein hyvin. Tykkään nykyään enemmän näistä puuterimaisista tuotteista, koska niillä saa paljon nopeammin kulmakarvat tehtyä. Huomasi kyllä, että on halpis merkki kun toi värien jakokohta on vinossa ja tummempi puoli on leveämpi. 
Tilasin myös ton peitevoidepaletin lähinnä kokeiluun, kun mulla ei oikeen peiteaineita oo ollut. Värit on semmosia vähän vahamaisia, mutta levittyy hyvin ainakin jos sen samointein levittää. Peittävyys ei ehkä ole paras, mutta kerrostamalla saa ainakin mun silmään tarpeeksi hyvän peiton. Ainut miinus oikeastaan on se, että sävyt on melko samanlaisia.

tambeauty6
Mulla ei entuudestaan oo ollut kumpaakaan näistä, ei minkään näköstä kiinnityssuihketta tai primeria. Ja nyt kun oli halvat hinnat niin päätin ottaa näitäkin testiin. Primerissa sanotaan, että pitäis blurrata ihohuokosia. Sitä tää ei kyllä mun mielestä niinkään tee. Tää kuitenkin auttaa meikkivoidetta levittyyn iholle tasaisesti. Mukana tulee myös pieniä kultaisia kimallehippusia, joiden ois tarkoitus antaa iholle hehkua. Hiput ei kuitenkaan näy meikin alta.  Toi fixing spray haisee omaan nenään vähän desinfiointiaineelta, mutta ei sekään jää haisemaan iholle. Mun mielestä se saa puuterimaisuuden häviimään kasvoilta ja vähän niinkuin "sulattaa" eri puuterituotteet yhteen. Nää kaks tuotetta yhdessä käytettynä on mun mielestä pidentänyt mun meikin kestoa paljon! Ja oon kyllä ollut tyytyväinen.

tbcontour

Tää on ihan loistava! Oon tykännyt kaikista sävyistä paljon. Ja toi bronzer sävy on ollut ihan loistava contour-sävy mullekin vaikka oonkin vähän ruskettunut tällä hetkellä. Uskon, että toimii vaaleempi ihosille vielä paremmin. Highlighter sävyllä saa tehtyä todella voimakkaat ja myöskin kevyet ja luonnolliset korostukset. Poskipunia mä en hirveemmin käytä, mutta toi sävy on ollut niin nätti, että jopa minä olen tota tykännyt käyttää. Tää paletti on ollut jokapäiväisessä käytössä ja suosittelen älyttömästi muillekkin.

tbpaletti2

Tääkin oli yks syy miks koko tilausta lähdin tekemään. Mulla Too Facedin Chocolite bar-paletti on ollut jo monta vuotta semmonen unelmapaletti. Ja oli tosi lähellä, etten ois sitä sit nyt tilannut tänä kesänä. Päädyin kuitenkin testaamaan välissä vielä tän halpisversion siitä, mitä on kehuttu nyt kans netissä ihan hirveesti. Tän paletin pakkaus on vähän enemmän muovinen kun aikaisemman. Löytyy silti myös iso peili. Tän mukana tuli just semmonen vaahtomuoviapplikaattori, mistä en oikeen pidä. Sävyt on tosi kivoja ja tässä paletissa matat ja shimmerit on mun mielestä molemmat hyviä ja pigmenttisiä. Tää myös tuoksuu vähän suklaalle, niin kuin oikea versiokin. Tässä paletissa se tuoksu on vaan semmonen aika keinotekonen suklaa, eikä mikään kauheen vahva. Mun mielestä tää on kyllä ihana ja saa vaan enemmän himoitsemaan sitä aitoa ja alkuperäistä Chocolite bar-palettia!

tambeauty
Tilasin myös yhden ripsivärin, mutta en ottanut siitä kuvia kun se on vielä avaamattomana odottamassa käyttöön ottoa.
Tähän loppuun haluun mainita vielä, että nää tuotteet ja kaikki tambeautyn tuotteet on 100% cruelty free, eli mitään näistä tuotteista tai niiden ainesosista ei ole testattu eläinkokein. Nettisivuilla lukee, että he lupaavat myös nopean toimituksen ympäri maata. Ja ainakin mulle tuli ihan älyttömän nopeesti (4 päivässä). Nää tulee briteistä, eli tulleja ei tule. Mun postikulut Suomeen maksoi 5.90€.
Yks asia mikä herätti mun huomion tätä postausta tehdessä ja noita hintoja kattoessa oli se, että nyt n. 2 viikon aikana jokaisen näiden tuotteen hinta oli noussut n. 0.7€-2€:lla. Mikä sinänsä kummastutti, kun kyse on kuitenkin 2 viikon aikavälistä.

Tarkempaa infoa voi vielä kysyä tottakai jokaisesta tuotteesta!  
-Pilvi Pikivirta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti