18.10.2016

30-PÄIVÄÄ TREENIHAASTEITA

Muhun iski tänään aamulla kauhea inspiraatioaalto ja sain suunniteltua vaikka mitä seuraaviksi viikoiksi.  Suunnitelmieni lisäksi mä päätin, että kokeilen nyt vihdoin tämmöisiä 30-päivän treenihaasteita. Löysinkin niitä sitten etsimisen jälkeen aika paljonkin, mutta kokeiluun lähtee nyt vatsalihas-, peppu- ja käsihaaste. En tiedä onko fiksuveto kokeilla kaikkia samaan aikaan, mutta ainahan sitä voi kokeilla. Seuraavan 30-päivän aikana kokeilen myös muutenkin parantaa elintapojani koskien esim. syömistä.  Lisäksi pidän normi salitreenin matkassa mukana.
30päivää1
Mulla on ollut aikaisemmin kerran kokeilussa peppuhaaste, mutta lopulta se meni siihen, että unohdin aina tehdä treenin. Nyt kun oon tästä aiheesta kertonut tänne teille kaikille, niin en ehkä lähde lipsumaan niin helposti. Ajattelin kertoa täällä myös vähän fiiliksiä tämän 30-päivän aikana.
Nää haasteet alkaa/alkoi mulla siis tänään. Mä tein jo ensimmäisen päivän treenit ja lisäksi lähden vielä salille illemmalla tekemään uutta jalkatreeniä. Salikorttiin ostan myös tänään kuukauden lisää!
30 päivää
Mä en ota tätä niin, että olisi pakko saada tuloksia vaan siten, että haluun kokeilla jotain uutta ja nähdä mitä mä siitä tykkään. Lisäksi tahdon nähdä pystynkö mä hillitsemään herkkujen syöntiä 30-päivän ajaksi ja, että riittääkö mun itsekuri siihen. Tottakai mä jonkun verran syön, koska mulla ei ole tavoitteena täysi nollalinja kaikkeen sokeriseen ja pudottaa painoa. EI ei todellakaan. Mä tahdon kehittyä ja saada mukaan vaan enemmän terveellisiä elämäntapoja. Mulla ei tällä hetkellä ole mitään ongelmaa ulkonäköni kanssa vaan tahdon vaan tehdä duunia sen eteen, että mun kroppa olisi semmonen mun oma unelmakroppa.

Jos sua yhtään polttelisi lähteä mukaan niin lähde ihmeessä! Eikä tarvitse tehdä näitä kaikkia vaan valitse itseäsi kiinnostava ja lähde siitä. Tsempataan sitten toinen toistamme täällä netin välityksellä ;-)

30päivää2

  •  Sit-ups= istumaannousu
  • Crunches= rutistukset
  • Leg raises= jalannostot
  • Plank= lankku
30päivää3
  •  Squats= kyykky
  • Bridges= lantionnosto selin makuulla. (netistä löytyy kuvia)
  • Lunges= askelkyykyt
30päivää5
  •  Push-ups= punnerrukset
  • Dips= dipit
  • Bicep curls= hauiskäännöt
  • Punches= nyrkkeilyliike (?) :-D

6 kommenttia:

  1. Hei hyviä tommoset haasteet! Varmaan pitää itsekin ottaa tuollainen työnalle :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä kuulosti hyvältä! Kannattaa aina kokeilla ;-)

      Poista
  2. Tsemppiä noiden haasteiden kanssa!! :)

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ajattelin itse aloittaa just tuollaisen 30 päivän haasteen marraskuun alussa. Oon kokeillut aiemminkin tällaisia haasteita, mutta vain yhdellä liikkeellä, kuten kyykyillä, joten kyllä tää kans varmasti tuottaa tulosta kun joka päivä tekee kyseisen määrän ja toistoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeees, aloita vaan! Kyllä varmasti tuottaa tulosta kunhan tekee. Tsemppiä! (-:

      Poista