16.10.2016

CARLI BYBEL-PALETTI

CB2 Hei! Ajattelin näin sunnuntain kunniaksi esitellä ja arvostella teille tämän ihanuuden. Tilasin Carli Bybelin paletin BH Cosmetics:n sivuilta 4.10. ja se saapui torstaina 13.10. Olen ehtinyt tehdä parikin meikkiä jo tällä paletilla, joten nyt on hyvä aika esitellä ja kertoa teille mielipidettä tästä paletista.

Paletti tulee siis USA:sta, mutta tulleja ei tullut, kun jäi juuri alle tullirajan (22€). Tää maksaa normaalisti 20$(18.15€), mutta se on nyt alennuksessa 14.50$(13.16€). Siihen lisäksi tulee postimaksu 7$(6.35€). Toimituksessa meni siis 9 päivää ja tuli tosi hyvin pakattuna ja ehjänä. Myöskin mukana tuli seurantakoodi, jolla pystyi seuraamaan missä paketti etenee. Mulla ei oikeestaan oo minkään näköistä negatiivista sanottavaa toimituksesta!
CB3 Carli Bybel on tullut mulle tutuksi  jo useamman vuoden takaa meikkivideoistaan/kanavastaan youtubessa. Hän suunnitteli tämmösen 14 sävyn luomiväri ja highlihgter-paletin ja nyt kun olen niin monta hypetystä lukenut somesta (NSB:stä), niin olihan se pakko tilata. Lisäksi sävyt osu just hyvin mun makuun tällä hetkellä ja sopii loistavasti syksyyn! TÄSSÄ suoralinkki, josta voitte vielä lukea lisää ainesosista jne. Paletti on mm. vegaaninen, parabeeniton ja cruelty-free (!!), mikä tekee paletista vielä entistä mahtavemman.
CB10 Sävyissä on hyvin huomioitu monipuolisuus ja helppokäyttöisyys. Löytyy neljä täysin mattaa sävyä, joista kaksi on perusmattasävyjä (vaalea ja häivytyssävy), joita mä ainakin käytän ihan jokaisessa silmämeikissä. Lisäksi on kaksi luumuista/ruskeaa sävyä. Sitten on yksi hieman shimmerinen tummanharmaa/ruskea sävy. Näiden viiden sävyn lisäksi löytyy viisi kunnon shimmerisävyä, jotka sisältää kultaa, ruusukultaa ja pronssia. Luomivärien lisäksi paletissa on neljä highlighter-nappia, jotka kaikki soveltuu myös luomivärinä käytettäviksi. Ja heti kahden käyttö kerran jälkeen mä oon aivan rakastunut tohon vaaleimpaan highlighter-sävyyn! Näillä todellakin saa hohtoa ;-)
CB4 Paletin laatu on mielestäni hyvä ja varsinkin, kun hintaa ei todellakaan löydy paljoa ja sitä vastaan saa mielestäni hyvin valikoidun/monipuolisen kokoelman. Sävyjen pigmenttisyys on mielestäni loistava ja näitä on helppo häivyttää. Ainut miinus, mitä koko paletista antaisin on se, että sävyt on hieman puuterisia ja varisee jonkun verran meikkiä tehdessä. Sitäkin pystyy helpottamaan sillä, että ottaa vähemmän kerralla ja tekee vaikka silmät ensin. 

Ulkoasu on tosi simppeli ja kaunis ja on hyvinkin mun mieleen. Halpa hinta ei mun mielestä paletissa näy/tunnu liikaa. Tässä on otettu huomioon matkakäyttö, eli löytyy iso peili, mikä on aina plussaa. Lisäksi paletilla on hieman enemmän painoa, eikä tunnu käteen sen vuoksi niin halvalta kun mm. Makeup Revolutionin paletit. Paletissa on myös magneettikiinnitys, mikä mun mielestä on kiva. 

Tähän loppuun vielä eilen tehty meikki joukkueen illanviettoon. Tein aika simppelin meikin tällä kertaa, joka osottautui lopulta tosi romanttiseksi ja nätiksi yksinkertaisuudestaan huolimatta.
CB8
CB9

2 kommenttia: